söndag 12 december 2010

memories are fresh

Tjejmiddan och utgången blev riktigt lyckad. Det var roligare än jag föreställt mig att gå ut. Vi dansade till fötterna gjorde mycket ont och träffade många vi kände.

Imorse vaknade jag uppe hemma hos Fanny efter några timmar sömn. Vi fixade vid oss och sen åkte vi bort till Entré, åt på Sunset och sen gick vi lite i affärer och kollade. Hittade massa kläder jag vill ha men det får bli prio två på listan för just nu gäller det dem sista julklapparna. Resten av kvällen har bestått av julmys med glögg, russin och pepparkakor. Har också fått tvättat undan den största delen av all min tvätt. Nu är det bara städningen av rummet kvar.

Skolan imorgon som vanligt och detta ser jag hemskt mycket framemot. Iallafall för att jag får träffa min bästa vän! Ett extra plus nu är ju att det är sista veckan innan lovet. Planen för veckan ser ut som så:
Måndag - Skola och ta det lugnt
Tisdag - Skola och träning
Onsdag - Skola och träning
Torsdag - Skola och bada bubbelpool och basta med Sara
Fredag - Ledig, julhandla med Sara

Nu ska jag hänga upp min tvätt och sen kanske sova om det går!

Puss och kram:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar