måndag 13 december 2010

Things are not always what they seem

Segt och svårt att gå upp imorse efter helgens bravader. Vände på dygnet och gick knappt att somna igårkväll. Skolan gick bra som vanligt, utan smink eller ett endaste drag i håret med plattången för jag helt och hållet glömde allt detta. Skönt var det iallafall.
Efter skolan gick jag inom hm och Ginatricot men det var inget som direkt lockade mig. Sen åkte jag med mamma hem och sen jag kom hem har jag hunnit med massor. Jag har, tvättat alla mina sängkläder och vanliga kläder, stor städat och renbäddat på rummet, dammsugat hela lägenheten och slått in julklapp till pappsen.

Have faith in me
Cause there are things that I've seen I don't believe
So cling to what you know and never let go
You should know things aren't always what they seem

Nu förtjänar jag att bara få sitta ner i min rebäddade säng, äta popcorn och kolla tv.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar