söndag 26 december 2010

this time i know it´s for real

Denna söndag spenderades inne i Malmö hemma hos farmor. Kusinerna var även där och det var lika trevligt som vanligt att träffa dom. Vi åt god mat och efterrätt.
Vi stack hem vid halvåtta därifrån och sedan dess har jag bara hjälpa Robin med att möblera om på hans rum och fixat hans säng eftersom han har nya sängkläder, madrass, kuddar och allting. Det blev mycket fint. Även jag har ny madrass i min säng så nu är den dubbelt så mysig än vad den brukar vara.

Påtal om möblering så har jag fortfarande inte gjort det utan väntar på lite tips och hjälp så det får va som det är ett tag till.

Sitter just nu med en kopp te i min hand och kollar runder på nya kläder som jag mycket gärna skulle vilja ha i min garderob just nu. Ska bara dricka upp mitt te sen ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Ska upp hyfsat tidigt imorgon efter som jag och Sara ska ge oss ut i mellandagsrean, my gooood! Hoppas vi hittar massa fint!

Skriver om jag hittade något fint imorgon. Puss och ha det bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar