fredag 7 maj 2010

Fredagsmys...


..med mig själv. Låter lite sorgligt men måste faktiskt säga att jag tycker det är helt okej.
Ibland kan det vara skönt att bara vara själv, få tänka och reda ut saker som inte går att göra i alla stress.
Händer inte så mycket ikväll mer än dega i sängen med datorn i knäet och ljus runt om mig..puss på det:)

För övrigt har veckan gått hyfsat snabbt, var ledig i onsdags, tackade vi för.
Inget speciellt som hänt heller mer än att igår såg jag det aaaaaaalllra sista avsnittet av Andra Avenyn, nu görs det verkligen inte fler, tyckte det var otroligt trist. men det slutade hyfsat bra i alla fall. Imorgon kommer Sara hit, ska försöka uppdatera er vad som händer då.

Ska försöka ta tag i bloggen:S, min kära vän Malin och jag har bestämt oss för att komma igång, hmm. Ni kan ju alltid kolla in hos henne och se vad hon har för något intressant att bjuda på. Jag vet iaf att hon har en del mycket bra låtar, puss på dig Mallan!:)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar