onsdag 26 maj 2010

Fullt ös medvetslös

Börjar med att bjuda på en söt bild idag.
Efter ungefär tre timmars sömn inatt tvingade jag mig upp ur sängen i morse och begav mig till skolan. Första lektionen var engelska och vi skulle få reda på vårt betyg i nationella provet, engelska B. Jag kan inte vara annat än nöjd med mitt betyg med tanke på att hela detta läsåret har jag tyckt det var väldigt svårt med engelskan.
Resten av skoldagen såg ut som så att efter engelskan hade vi naturkunskap då det var min och min grupps tur att redovisa. Vi redovisade om försurning i sjöar och hav, det gick ju som det gick. Sedan var det dags för lunch och som vanlgt var det inte direkt någon höjdare men det gick ner. Om inget annat så åt vi iallafall knäckebröd och på dom hade vi självklart grillkrydda, så himla gott.
Med lite mat i magen skulle vi lyssna på treorna som redovisade för oss om projektarbete och det verkar vara riktigt jobbigt. Vi ska ju själv ha projektarbete i trean, jag och Sara har redan bestämt att vi ska göra något tillsammans men vad vi ska arbeta med vet vi ju dock inte, vi får väl se. Drygt nog skulle jag egentligen gå till halv fem idag men vår danskalärare var så bussig och släppte oss redan klockan fyra.
Nu efter skolan har jag bara tagit det lungt, ätit och tagit mig en powernap vilket var myyycket skönt. Klockan är nu nio och jag ska snart hoppa in i duschen och krypa ner i sängen.

Inte många veckor kvar till sommarlovet nu och måtte tiden gå snabbt för skoltrött är jag!
Ha en underbar kväll kära ni:) puss

1 kommentar:

  1. Och vad har du hittat på hela natten kan man ju fråga sig! Mohaha!
    Älskar dig förresten, men det vet du redan! <3

    SvaraRadera