lördag 1 maj 2010

Valborg

Hoppas att alla hade en lika trevlig valborg igår som jag hade.

Igår direkt efter skolan vid 12 tiden stack jag, Sara, Nathalie.D, Emelie och Emma till nova för att shoppa lite, eller ja det var bara Sara, Emma och Nathalie som handlade. Jag och Emelie är lite ekonomiska ni vet..höhö.
Efter att ha vatt på nova till ungefär klockan två stack jag och Sara hem och började fixa oss lite smått. Vid halv sex åt vi tacos och vi började bli jäkligt stressiga för att Fanny skulle komma och hämta oss halv sju. Men vi han, som tur var. Vi tre begav oss då till Landskorna, hem till Pelle.
Det var mycket trevligt hela kvällen.
När Sara och jag kom hem mitt i natten åt vi tacos igen..och så gott som det var då har det nog aldrig varit att äta tacos.
Nu såhär morgonpigga och glada ligger vi bara och slöar i sängen, men Sara ska snart klä på dig och åka och jobba:(

Tack för igår:)
Några få bilder från kvällen..



Strax innan Fanny kom och hämtade oss... =)


Söta och glada som man var.. Sara /
v

Fanny mitt hjärta!/v

1 kommentar: