torsdag 29 april 2010

Vad händer?

Jajaja... jag vet precis som ni att jag inte lagt upp något på länge och jag kan inte säga att jag haft mycket att göra, för det har jag ju inte.

Helgen bestod av en kväll i landskorna med i fredags med Johanna och annat trevligt folk och sedan på lördagen var jag hemma hos mormor och åt middag med familjen. Måndags efter skolan åkte jag och Sara till Höör för att äta på Saras och hennes systers jobb och för första gången i år satt vi ute och åt, mys. Och jaa sen har det inte hänt så mycket mer.

Skolan som vanligt idag, hade inga roliga lektioner direkt. Men där emot så fick vi en uppgift på pedagogisk ledarskap som skulle vara klart samma lektion, och slö som jag är tänkte jag att jag aldrig skulle hinna blir klar! Men tro det eller ej men jag blev faktiskt klart.

IMORGON är det valborg för den som inte visste. Då blir det landskorna igen fast denna gången
ska även Fanny och Sara med. Hoppas på en lyckad kväll.

Och...
..Fanny..Det går super bra med bloggen..haha
..Sara..Ja jag är nöjd med min blogg och du om någon ska inte komma och säga något om att inte skriva;)

Puss på dig!<3


Bilden är ifrån måndags när jag sov hos Sara.

1 kommentar:

  1. hahahaha äh!!! Va nöjd med din blogg du. Vi ses imorgon mitt älskade hjärta :D /W

    SvaraRadera