söndag 4 april 2010

Påskmys

God morgon.. eller gomiddag ska jag väl egentligen säga.
Sov lääänge idag, ända till klockan ett faktiskt. Eftersom Sara höll mig vaken fall att hon skulle behöva hjälp med sin blogg plus att jag ville ju läsa hennes första inlägg. Det blev inget första inlägg för henne för att hon raderade sin blogg lika snabbt som hon skaffade den. Men idag har hon gjort en ny och ja jag får väl helt enkelt vänta. Men när jag väl kommit ur sängen gick jag upp och åt frukost och satte mig vid datorn, och här har jag suttit tills nu.
Idag är det ju påskdagen, ganska oväsentligt kan jag tycka. Påsken är ingen högtid jag tycker om direkt, samma mat som på julen typ och till och med samma dricka, tjatigt!! Men i alla fall då kommer min bror, Andreas och mormor, Gunny hem hit och äter middag med mig, mamma, pappa och min andra bror Robin. Ska väl bli mysigt att ha hela familjen hemma för en gångs skull.
Efter att vi ätit får jag se vad som händer, kanske sticker till Sara i Hörby om det inte blir allt för sent. Om det blir att jag åker dit så stannar jag där till Tisdag. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer alltid på något, om inget annat vet vi hur man har filmmaraton, äter godis och annat skräp.
Men nu ska jag gå och göra mig lite i ordning och så innan Andy och mormor kommer. Kanske skriver något litet ikväll igen om hur dagen blev.. allt kan ju hända:) Ha det bra!
Glad påsk <3

1 kommentar: