söndag 4 april 2010

Nattuggla

Eftersom jag ändå sitter vaken nu så tänkte jag kunde skriva ett kort inlägg.
Jag har lyckats pusha på min vän Sara att även hon skulle skaffa blogg och ja hon nappade som tur var. Där kan nog bli en del intressanta inlägg i den bloggen,eller hur Sara? hihi.
Nu väntar jag spänt på att hon ska skriva sitt första inlägg så att jag kan få läsa.

Klockan är som ni ser snart halv tre och jag är inte så trött som jag borde vara. Det är ju lov och då vänder jag oftast på dygnet. Jag försöker verkligen gå upp i tid, men när jag väll ligger där i sängen så kan jag inte komma på någon anledning till att jag ska gå upp så då blir det att jag somnar igen och sover bort halva dagen. Men på Tisdag börjar skolan igen och då är det dags för att ta nya tag och komma in i rutinerna igen, delvis skönt men även riktigt drygt.
Imorgon, Söndag, vet jag inte riktigt vad som händer. Har kanske lite planer men får se om det blir som jag tänk.. Jag skriver imorgon om hur det blir/blev:)

Inlägget blev visst inte så kort...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar