torsdag 22 april 2010

En helt vanlig dag.


Aallååhaa.

Häääääääääär får ni dagens outfit, inget speciellt med det är iaf en outfit.
Är glad och hyfsat pigg, känns bra.
Hade ju sovmorgon imorse vilket var mycket skönt, men ändå lyckas jag komma 20 minuter försent till första letionen, lyckat. Resten av dagen har gått ganska snabbt, även om jag slutade halv fem. Finns inget mer speciellt att säga om denna dagen mer än att den varit helt okej.

För övrigt tycker jag att veckan har gått jääääätte snabbt, det var ju precis måndag?

Imorgon ska jag ha redovisning i skolan som jag faktiskt ska gå och förbereda mig inför. Plus att jag ska öva på glosor som vi fått av vår käära engelskalärare.

Sara är bäst<3
PUSSSS

1 kommentar:

  1. Nääääää, du är för gullig! Du är bäst älskling! /W

    SvaraRadera