söndag 18 april 2010

18/4-10

Ni tycker väl inte jag är seg:O?

Jag vet, jag vet, jag vet.... borde göra inlägg oftare.
Vad ska jag skriva om?, det är de som är problemet. Hur kul är det för er att läsa varje dag om vad jag gör? tycker ni det är kul? för då gör jag det. Om ni inte tycker det är kul kan ni väl ge mig förslag på vad jag ska skriva om istället, snälla?

Helgen har varit bra. I fredags var jag på hofterups avslutningsfest, lördags var jag på släktkalas och senare på kvällen åkte jag till Fanny och idag blir det plugg.
Jag och Fanny åkte ner och handlade godis först och sen stack vi hem till henne, snackade massssssa skit och kollade film. Var verkligen kul att va med Fanny, det var längesen det bara var vi och hade våran myskväll.

Snälla. snälla, snälla ge mig nu tips!
Puss&Kram

Bilden är sommaren 09 hemma hos min bror med Jennifer:)

2 kommentarer:

  1. Skriv om vad du gör! Det vill jag veta eftersom vi träffas allt för sällan :)

    SvaraRadera
  2. skriva vad du gör och outfits :D

    SvaraRadera