tisdag 6 april 2010

Sommarlängtan


Sommar gott folk, vad sägs om det?
Få vara ute i solen hela dagarna, inte behöva passa en massa tider, bara sticka iväg någonstans när man känner för det, slippa pressen för att bli klar med läxor och behöva plugga till prov. Allt det tror jag alla vi behöver just nu.. Det har ju i och för sig precis varit lov, men jag tyckte att det var alldeles för kort, precis som alla andra lov.
Fast det finns ju faktiskt anledningar till att vi går i den där skolan, som den kallas. Det ska ju förhoppningsvis blir något av oss senare i livet, något större än vad vi redan är menar jag. Börja jobba och försörja oss själva, blööö.. Allt det där känns så långt borta just nu, men tiden går fort när man har roligt som man brukar säga.
Och på tal om roligt, jag berättade ju att jag och Sara skulle ut och ta bilder igår. Vi var ute i ungefär två timmar, kanske lite mindre. Vi höll oss bara till ett ställe, med en tegelvägg som bakgrund (som ni ser på bilden), fräcka blev dem. På fredag kanske det blir lite fler, vid havet till och med. Om vädret tillåter.
Dagen idag har väl varit helt okej. Gick inte så länge i skolan som tur var. Sen har jag inte gjort så mycket mer än kommit hem, ätit och satt mig här. Ikväll blir det träning som jag antagligen ska övningsköra till, wiii.. kan ju berätta imorgon om hur det gick.

Ha det gött:) puss

2 kommentarer:

  1. Världens bästa vän, min bästa vän. /W

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig hjärtat! När ska vi ses? <3

    SvaraRadera