onsdag 21 april 2010

näsblod

Dagens första händelse var klockan halv sju imorse då jag fick näsblod. Det bara började forsa blod ur näsan på mig när jag stod och tvättade huvudet. Tror faktiskt att anledningen är att jag sover för lite!. Som inatt sov jag ungefär 4 timmar.
Klockan 8,20 började dagen med idrott och sen flöt dagen på som vanligt med alla roliga lektioner tills klockan var ungefär halv tre. Då skulle jag egentligen gå och ha danska, som är ett av mina individuella val, men efter som inte Hanna var i skolan och hon är den ända jag känner i danskagruppen så sket jag helt enkelt i det och stack hem istället. Skönt kan jag ju säga om det.
Nu har jag precis duschat, ätit och tagit fram mitt anteckningsblock för att imorgon är det nämligen prov i pedagogisk ledarskap, vi får väl se hur det går..
Har "sovmorgon" till klockan kvart över åtta imorgon. Börjar 10.10.
Om jag kommer ihåg det ska jag ta ett foto på morgondagens outfit så att alla blir nöjda:)

Sovgott och dröm sött!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar