tisdag 20 april 2010

Låt mej

Godkväll, hoppas allt är bra med alla, det är iaf bra med mig.
Tack för alla tipsen jag fick av er till vad jag kan skriva i min kära blogg. De flesta ville faktiskt att jag skulle fortsätta skriva om vad jag hittar på under dagarna men även att jag skulle ha dagens outfit. Så ja nu blir det så.

Sov hos Sara från igår till idag. Började klockan 8,20 som jag alltid gör på måndagar. Inte så jobbig dag i skolan jämfört med vissa andra. Lektionerna jag hade idag var fotografisk bild, svenska och hälsopedagogik där vi bara lyssnade på en redovisning. Så ganska lugn dag.
Efter skolan stack jag hem till mormor som bjöd på fika, och det är ju aldrig fel.
Sen när jag kom hem kändes det som om jag var djupfyst, så jag har bara legat i sängen under täcket, mys. Och heeeelt plötsligt innan när jag tittade ut så SNÖADE det??, jag som trodde vi hade fått vår!
Allt som händer i världen just nu skrämmer mig. Tänk bara på allt som hänt under de tio senaste åren, tsunami, jordbävningar och nu volkanutbrott. Världen kommer gå under!!!
Aja iaf... idag kommer det ingen dagens outfit men imorgon kanske...

Nu ska jag gå och ta mig en riktigt varm dusch och hoppas på att jag slutar frysa.

Pussss<3
Låt mej få snubbla, jag kommer resa mej.

1 kommentar:

  1. Om jorden går under återstår att se men hur som så kan jag inte tro att det blir under din livstid.....din mamma älskar dig <3 puss

    SvaraRadera