lördag 3 april 2010

BLOGG?


Jahaa... Detta trodde jag aldrig om mig själv. Att jag skulle skaffa en blogg. Men jag ska ju faktiskt tillägga att jag gör det på grund av ett litet villkor med min kära vän Fanny (den söta flickan i höger sida av bilden). Det är nämligen så att, om jag skaffade blogg lovade hon mig att hon ska videoblogga MINST en gång i veckan. Ser verkligen fram emot fler sådana Fanny. Men jag tycker faktiskt även att det ska bli kul, har hört att det ska vara nyttigt?, att få skriva av sig lite då och då. Men vi får väl se hur det går med denna blogg och göra det bästa av det. Ni kommer antagligen mesta dels få läsa om vad som händer i mitt liv(hur kul det nu kan vara), lite funderingar jag har och självklart ska jag försöka lägga upp en bild lite då och då, så ni har något att titta på med.

Nä nu ska jag faktiskt inte skriva mer idag.. kanske imorgon, vem vet?
men ska i alla fall försöka skriva varje dag :)


Puss&Kram, sovgott..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar