onsdag 7 april 2010

Kanin

Stress, stress och åter stress..det bästa som finns.
Jahapp, kan ju börja med att säga att det inte blev någon övningskörning igår för att vi tog den ''stora'' bilen. Men får väl hoppas att jag snart kommer igång med körningen igen, var ett tag sedan sist.

( så mamma, här har du stycke indelningen du ville ha;) )
Mycket fint väder har det varit hela långa dagen, och lång har denna onsdag verkligen varit, gick från 8,20 till 16,35 idag, drygt må jag säga. Och tröttigt har det med varit, men man får väl skylla sig själv när man går och läger sig så sent. Vi hade gemensam körsång med 1.orna i eftermiddags, vi sjöng massor av barnvisor, gjorde rörelser och var allmänt fjantiga, men kul var det.
Efter skolan stack jag med Hanna in till stan för att hon skulle shoppa lite, det blev dock inget för min del eftersom smarthuvudet Nathalie hade glömt sin plånbok hemma. Men i och för sig finns det ju inte så mycket i den så vad spelade det för roll... När Hanna hittat det hon skulle tog vi tåget till Kävlinge där hon stack hem till sig och jag skyndade mig hem för att äta och hinna blogga. Så ja, nu sitter jag här och gnagar i mig en morot som en kanin, älskar grönsaker kan jag säga!
Men nä nu ska jag gå och byta om eftersom jag ska spela match klockan 8 men samlas 7. Det är kval om vi ska få stanna kvar i division 2 eller om vi ska åka ner i division 3 vi spelar om. Idag ska vi möta Malmhaug vilket kan bli ganska tufft, så ska ladda till 1000 nu(?) Innebandy<3

Puss och kram, ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar