tisdag 25 maj 2010

Helt underbart

Livet leker och det händer saker hela tiden, det kan inte blir bättre.

I lördags var det Sara och Ediths 18årsfest. Den ägde plats i en lokal i malmö och allt blev riktigt lyckat. Träffade mycket nytt folk och hade givetvis väldigt roligt med de gamla vanliga, Fanny och mina underbara flickor i klassen också.
Sov hemma hos Sara i Hörby och helt oväntat fick vi två nattgäster, Nupan och Pelle. Hur lätt var det att sova med alla dessa i ett rum tror ni?, En som snarkar värre en värst och massa andra konstiga ljud..Nä Pelle fick sova på golvet bestämde jag!

Denna dagen kan jag inte säga så mycket om för det har ju inte hänt så mycket MEN. Idag när jag hade cyklat hem och ställde mig i hissen framför spegeln och kollar i mitt hår ser jag något som ser ut som ett löv.. jag ska då ta bort det och märker att det INTE var ett löv. För att det var mjukt, kladdigt och blött. FÅGELBAJS hade jag alltså i håret.. Njut av bilden.

Jaja jag lyckades iallafall rädda Fannys dag :D

Nu ska jag ta och platta mitt hår och städa rummet!, wii:)
PUSS på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar