söndag 9 maj 2010

Magdans


Lördag igår och jag hade verkligen inte någon lust alls till att blogga, så jag tänkte att jag får ta igen det idag då.
Jahapp.. Sara kom till mig igår runt 12 tiden och vi kunde inte direkt hitta något vi kunde göra. Vi låg mest i sängen hela dagen och kollade runder på datorn.
Runt sju tiden fick vi för oss att vi skulle åka rullor till konsum och handla chips så det gjorde vi. Jag ska faktsikt erkänna att jag trillade en gång och det tyckte Sara var jäääätte roligt såklart. I alla fall när vi kom hem la vi oss i sängen igen och åt chipsen och tog det mycket lungt. Som tur var..ringde Johanna oss vid halv elva och frågade om vi inte kunde komma hem till henne, för hemma hos henne var det nämligen lite festligheter. Det var mycket trevligt och vi fick till och med en magdans uppvisning av Pelle, talang! Mer än såhär hade faktist inte lördagen att bjuda på, men både jag är mycket nöjd och dagen slutade perfekt.

Idag där emot har jag inte gjort ett skit eller Sara sover här tills imorgon.

Puss på er allihopa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar