torsdag 27 maj 2010

Sara!

Idag har det hänt något alldeles ofattbart! SARA FICK NÄSBLOD. För första gången i hela hennes liv fick hon det. Vi stod i cafeterian så såg jag en röd prick på hennes linne och frågade henne vad det var. Hon visste själv inte var blodet kom ifrån så vi började leta och kunde inte hitta något sår eller något sånt. Och det sista tänkbara var ju näsblod men hon var ju bara tvuuungen att kolla. Hon rullade ihop en bit papper och tryckte upp i näsa och när hon sedan drog ut det och såg att där var blod på det såg det minst ut som om att hon skulle svimma. Herregud, den människan har inte upplevt mycket i sina dagar, hehe. (känns som min blogg har handlat en del om näsblod) Sara gillar!

Och på tal om gillar sååå sa min lärare i fotografiskbild idag att jag inte behövde komma fler gånger nu för att han redan har satt mitt betyg, underbart! Det betyder alltså att jag har sovmorgon på tidsagar och att jag inte slutar halv fem på torsdagar.

Nu hade jag tänkt att jag skulle skriva mitt pedagogisk ledarskapsarbete om Fredrik Reinfeldt och fixa lite andra små saker... Det kan ju verkligen inte blir en roligare kväll.

Hoppas alla haft en bra dag idag och att ni får en ännu bättre fredag imorgon, för det ska jag ha kan inte säga vad jag ska göra än men berättar för er imorgon förhoppningsvis...

Tjaooo!

1 kommentar: