fredag 7 maj 2010

Lär känna mig bättre..

Vilket namn står på ditt födelsebevis: Nathalie Anna Cecilia Helander
Smeknamn: Natti, Natha

Vad heter dina föräldrar: Bodil och Bo
Vad heter dina syskon: Robin och Andreas
Husdjur: 2 hundar, Nicki och Maya
Favoritfärg/er: mörk turkos och vit
Piericing: öronen (a)

Nuvarande bostad: Lägenhet
Har du varit kär: Absolut

Kaffe eller te: Te om jag måste välja

Lyckotal: nummer 9

Favoritfilm: ALLT FÖR MIN SYSTER!!

Favoritmat: Tacos måste jag nog säga
Bästa veckodagen: Fredag/Lördag

Senaste låt du lyssnat på: Maskinen-kärlek vid sista ögonkastet

Tandkräm: Colgate
Favoritblommor: Ros, självklart

Tycker inte om: lögnare och krig
Sport att titta på: Innebandy, fotboll (i rimliga mängder)

Ögonfärg: Brun

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: tre vita och en svart fondtapet

Vad gör du när du är uttråkad: Hittar på något..
Fras/ord du använder (för) ofta: Amen ofta..

Födelsedag: 12 augusti

Vad retar du dig på: att tiden går så långsamt innan sommarlovet

Det bästa du vet: Framgång och överraskningar

Stjärntecken: Lejon

Skostorlek: 39
Fobi: Spindlar och andra småkryp

Vad är du beroende av: sömn!
Är du långsint: Nää, tycker jag inte

Vilket djur skulle du identifiera dig själv med: Lejon;)
Bästa känslan: Vinst, när jag lyckats och trygghet

Bästa kompis/ar: Sara, Sarah, Johanna och Fanny helt klart!
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Ingen aning, säg ni mig det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar