måndag 10 maj 2010

Järpar..mumma

Sitter i skolan nu och har naturkunsap, riktigt roligt. Var precis och åt lunch och jag kan ju säga att det var ingen höjdare som vanligt... det var järpar med ris och typ tomatsoppa, mMm.

Ville bara ligga kvar i sängen i morse när klockan ringde. Frågade till och med Sara om vi inte skulle skita i första lektionen och sova en timme extra, men det var lika bra att ge sig iväg.
Hade danska första lektionen, kollade bara på film. Eller kollade och kollade, halvsov på bänken.

När jag kommer hem idag ska jag bara ta det lungt och plugga. Vi har idrottsprov på onsdag vilket jag verkligen måste få VG på för att få VG i betyget, men vi får väl se hur det går.
Wish me luck.

Nu ska jag återgå till mitt underbara skolarbete, puss på det :)
Klassfotot i ettan... före detta klassen

1 kommentar:

  1. Lycka till med provet......men järpar med tomatsoppa....Love you /mamma

    SvaraRadera